مواد اولیه برای تولید دستمال کاغذی در قفسه های کتاب خانه شماست !؟

 در Uncategorized
مواد اولیه برای تولید دستمال کاغذی در قفسه های کتاب خانه شماست !؟

امروزه در کشور ما میزان تولید سالانه دستمال کاغذی ۱۵۰ هزار تن  است  و سرانه مصرف آن به ازای هر نفر، دو کیلوگرم در سال است . این میزان مصرف به نسبت کشورهای دیگر، بسیار بالا است  و روز به  روز نیز در حال افزایش است .

لازم به ذکر است حدود ۸۰ درصد مواد مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی از طریق واردات و تنها حدود ۲۰ درصد آن از داخل تامین میشود که بخشی از آن درداخل کشور تولید می شود .

جالب ترین و مهمترین قسمت این است که مواد اولیه ای که برای تولید دستمال های کاغذی نیاز است، در گوشه ای از منزل یا محل کار شما بلااستفاده مانده و در حال خاک خوردن است. عده ای از ما بخاطر نداشتن اطلاعات کافی، آنها را داخل سطل زباله می اندازیم و باعث از بین رفتن آنها و ضرر های زیست محیطی جبران ناپذیری به طبیعت میشویم .

مواد اولیه برای تولید دستمال کاغذی در قفسه های کتاب خانه شماست !؟

اما این مواد اولیه ای که برای تولید دستمال کاغذی استفاده میشود چیست ؟

در خانه ها و قفسه ها و انباری ها و ادارات، روزانه و به طور متوسط کاغذ های باطله و کتاب های باطله و حتی اسناد اداری و برگه های زیادی داریم که بدون استفاده مانده اند و با بازیافت آنها در کارخانجات داخل و کارگاه های تولیدی، میتوان همه ی آنها را مجدد به چرخه طبیعت باز گرداند و حتی از آنها به عنوان ماده اولیه تولید دستمال کاغذی و محصولات دیگر استفاده نمود .

افراد زیادی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، اقدام به دور انداختن آنها در سطل زباله می نمایند اما از امروز با توجه به اطلاعاتی که با خواندن این مطلب در اختیار داریم، میدانیم با فروش آن ها به شرکت هایی که در حوزه خرید کاغذ باطله و کتاب های باطله بصورت تمام وقت فعالیت می نماید میتوان به تولید این محصول و محصولات سلولزی کمک شایانی کرد.

صنعت کاغذ نسبت به صنایع دیگر آب بیشتری به ازای هر تن تولید مصرف می نماید و باعث ایجاد سطح بالایی از آلودگی آب و هوا میشود. از این رو در کشور های پیشرفته به منظور جلوگیری از آلودگی و نابودی درختان و محیط زیست، بازیافت کاغذ کمک شایانی به حل این معضل مینماید و با تامین کاغذ های باطله به میزان مناسب میتوان از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و نیاز به واردات محصول اولیه را در داخل برطرف کرد.

مواد اولیه برای تولید دستمال کاغذی در قفسه های کتاب خانه شماست !؟

اما چطور کاغذ های باطله و کتاب های باطله را بفروش برسانیم ؟

همه ما در خانه و محل کار ممکن است میزان قابل توجهی کتاب ها و مجلات و حتی جزوات بلااستفاده زیادی داشته باشیم که وقت لازم را جهت بردن آنها به محل مناسب برای فروش کاغذ باطله را نداشته باشیم؛ اما خبر خوب این است که شما میتوانید با مراجعه به اصلی ترین سایت ضایعات کاغذ به آدرس kaghazz.ir که به عنوان مرجع اصلی خریدار کاغذ باطله است، تماس حاصل فرمایید و بعد از ارسال آدرس محل سکونت خود، پرسنل شرکت تمامی کتاب های باطله و کاغذ های باطله شما را درب منزل یا محل کارتان در همان روز و در کمتر از ۱ ساعت خریداری مینمایند. این عمل علاوه برجلوگیری از دور ریختن آنها، کمک شایانی به چرخه طبیعت و بازیافت نموده و مهمتر از همه شما بابت کاغذ هایی که بفروش رسانده اید، پول خوبی دریافت می نمایید.

مواد اولیه برای تولید دستمال کاغذی در قفسه های کتاب خانه شماست !؟

چه نوع کاغذ هایی را میتوان جهت بازیافت بفروش رساند؟

کتاب های دانشگاهی و قدیمی

مجلات گلاسه و روغنی

جزوات دانشگاهی

کاغذ های تبلیغاتی پوستر و بنرو تراکت

روزنامه های قدیمی و باطله و هر چیزی از جنس کاغذ

خرید کتاب باطله به چه قیمت و به چه صورت است ؟

پس از تماس با شرکت، نمایندگان ما درمحل حضور پیدا میکنند و با توجه به نوع و جنس کاغذ های شما آن ها را با ترازو در محل شما وزن مینمایند، و قیمت کاغذ باطله را با توجه به وزن آن و نوع کاغذ ها بصورت نقد همان لحظه پرداخت مینمایند. هر چه میزان وزن کاغذ ها و کتاب های باطله بیشتر باشد، قیمت خریداری شده توسط خریدار افزایش می نماید.

محصولاتی که با کاغذ های باطله و کتاب های باطله شما تولید میشوند؟

تولید محصولات سلولزی شامل دستمال کاغذی

انواع مقوای صنعتی و پشت طوسی و ایندل برد

مقواهای بهداشتی مانند جعبه های شیرینی و پیتزا و ..

ساخت کارتن و مقوا برای لوازم الکترونیکی

تولید شانه های تخم مرغ

و کلی محصولات دیگر که با خمیر کردن کاغذ های باطله و کتاب ها و مجلات و ..به کمک تکنولوژی روز مانند جوهر زدایی و افزودن مواد مختلف مانند رزین و نشاسته و غیره به محصولاتی که قابل استفاده مجدد باشند .

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

Langauge »