مشارکت برای توسعه راه حل های بسته بندی پایدار

 در Uncategorized

گروه ALPLA، متخصص راه حل های بسته بندی و بازیافت جهانی، با همکاری و سرمایه گذاری مشترک Glatfelter Corporation، یک تامین کننده جهانی مواد مهندسی شده، همکاری خود را با Blue Ocean Closures (BOC)، یک استارت آپ مستقر در سوئداعلام می کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این مشارکت برای توسعه بسته‌بندی‌های مبتنی بر فیبر طبیعی و سایر محصولات بسته‌بندی قالب‌گیری شده با استفاده از فناوری شکل‌دهی خشک.

کریستین زمولنیگ، مدیر تحقیقات، توسعه و نوآوری شرکت ALPLA گفت: ما به طور مداوم در تحقیق و استفاده از مواد بسته بندی جایگزین و مبتنی بر زیست برای تکمیل سبد محصولات خود سرمایه گذاری می کنیم. اکنون ما مشتاقانه منتظریم تا تخصص خود را در همکاری جدید با Glatfelter و BOC بیاوریم.

به عنوان بخشی از این مشارکت پایدار، ALPLA و Glatfelter برای سرمایه‌گذاری در توسعه محصولات با کیفیت بالا مبتنی بر سلولز که کاملاً پایه زیستی هستند و به طور بالقوه زیست تخریب‌پذیر هستند، به یکدیگر می‌پیوندند. این همکاری منحصربه‌فرد از BOC در توسعه محصول پشتیبانی می‌کند و زمان عرضه به بازار را حتی کوتاه تر می‌کند.

کریس آستلی، معاون ارشد و مدیر ارشد بازرگانی Glatfelter گفت: این مشارکت شرکت‌های همفکری را که اهداف پایدار مشابهی دارند، گرد هم می‌آورد. ما از شراکت با ALPLA و BOC برای تولید محصولات نوآورانه تر و سازگار با محیط زیست که تأثیری ماندگار بر دنیای ما خواهند داشت، هیجان زده هستیم.

لارس سندبرگ، مدیر اجرایی BOC، گفت: ما از مشارکت با شرکت‌های پیشرو در صنعت خرسندیم. علاوه بر چشم انداز مشترک برای آینده ای پایدار، آنها همچنین شایستگی های عظیمی را در زمینه فناوری تولید و علم مواد به شرکت ما می آورند.

مشارکت با Glatfelter و BOC در راستای تمرکز استراتژیک ALPLA در افزایش سرمایه گذاری در اقتصاد بازیافت است. چهارR– جایگزینی، کاهش، استفاده مجدد و بازیافت – برای پیشبرد فعالیت‌های آینده‌نگر و شناسایی حوزه‌های عمل بسیار مهم هستند.

زمینه تحقیقاتی Replace شامل تحقیق و استفاده از مواد جایگزین، زیستی و قابل بازیافت برای گسترش و تکمیل سبد محصولات است.

شرکت ALPLA از سال 2019 با شرکت پابوکو در توسعه بطری های کاغذی مشارکت داشته و در سال 2018 از یک کپسول قهوه خانگی کمپوست شده برای عموم رونمایی کرد.

تمرکز بر کاهش مداوم مصرف مواد ، استفاده مجدد همه چیز در مورد بهینه‌سازی خواص بطری‌های پلاستیکی برای سیستم‌های استفاده مجدد است، و Recycle به هدف کلی حفظ حداکثر پلاستیک در چرخه بازیافت می‌پردازد.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

Langauge »