وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت مورد حمایت مجلس است

 در Uncategorized

 

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت مورد حمایت مجلس است

تهران -ایرنا- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به برنامه‌های ارائه شده “سیدرضا فاطمی امین، “وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت که نشان از توجه و شناخت وی از مسائل مرتبط با این وزارتخانه است، اعضای کمیسیون عمران مجلس نظر مثبتی به وی داشته و از او حمایت خواهد کرد.

 

 

 

«محمد رضا رضایی کوچی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به کارنامه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، افزود: از جمله مواردی که باید در برنامه های وزیر صمت مورد توجه قرار گیرد بحث تولید، توزیع مصالح ساختمانی و کنترل قیمت آنها، ارتقاء کیفیت خودروها و استفاده صحیح از ظرفیت معادن کشور است که خوشبختانه این موارد در برنامه پیشنهادی وزیر صمت مورد توجه قرار گرفت و حتی قول داد هر یک ماه یک بار جلسات تخصصی را با کمیسیون عمران برگزار کند.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های کمیسیون عمران کنترل قیمت مصالح ساختمانی است که  باید برای آن راهکار پیدا کنیم که وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برنامه و کارنامه وزیر پیشنهادی بررسی کردیم و باتوجه به نگاه او به مسائل حاکم بر این وزارتخانه و برنامه هایی را که قرار است دنبال کند نظر اکثریت قاطع اعضای کمیسیون عمران مجلس نسبت به فاطمی امین مثبت بوده بنابراین در جلسه رای اعتماد از او حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، سیدرضا فاطمی امین،  متولد سال ۱۳۵۳ و دارای مدرک مهندسی الکترونیک، مهندسی سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی (کارشناسی ارشد) و دکترای تخصصی مدیریت راهبردی دانش (در مرحله اخذ دانشنامه) است.

فاطمی امین تجربیات و سوابق اجرایی مهمی از جمله معاونت برنامه‌ریزی وزارت «صنعت، معدن و تجارت»، معاون برنامه‌ریزی توسعه و فناوری وزارت صنایع و معادن و عضو هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مشاور وزیر و رییس ستاد تحول صنایع و معادن، مدیر عامل سازمان اقتصادی رضوی و مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده را دارد. وی در کنار فعالیت‌های علمی و پژوهشی و سوابق اجرایی و مدیریتی مرتبط با حوزه صنعت و معدن، تألیفات متعددی در این حوزه دارد. ”

منبع:ایرنا

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

Langauge »