نرخ ۳۳ تا ۳۵ هزار تومانی کاغذ چاپ و تحریر در بازار

 در Uncategorized
نرخ ۳۳ تا ۳۵ هزار تومانی کاغذ چاپ و تحریر در بازار

در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نرخ ۳۳ تا ۳۵ هزار تومانی کاغذ چاپ و تحریر در بازار

ساری- نیک نژاد، مدیرعامل صنایع چوب وکاغذ مازندران، نرخ کاغذ چاپ و تحریر را در بازار آزاد بین ۳۳ تا ۳۵ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام کرد.

امید نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار درباره نرخ کاغذ چاپ و تحریر گفت: هم اکنون قیمت کاغذ چاپ و تحریر در بازار آزاد به ازای هر کیلوگرم بین ۳۳۰ تا ۳۵۰ هزار ریال است.

وی اظهار داشت: برای ساماندهی بازار حاضر کاغذ مورد نیاز را تا ۵۰ هزار ریال زیرقیمت بازار تولید و تامین کنیم تا التهابات کنونی در بازار فروکش کند.

وی میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را طی سه ماه اول سال جاری در این کارخانه ۳۴ هزار تن ذکر کرد و گفت: انواهع کاغذ چاپ، تحریر و صنعتی سه ماه اول سال جاری در صنایع چوب و کاغذ استان تولید شده است.

نیک نژاد برنامه تولید کاغذ را طی سال جاری در این کارخانه ۱۲۴ هزار تن ذکر کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با شکست رکورد جدید، بخشی از نیاز کشور را برای حوزه های چاپ و نشر تامین و تولید کنیم.

مدیرعامل صنایع چوب وکاغذ مازندران با عنوان اینکه از زمان اجرای طرح تنفس جنگل برای تامین مواد اولیه با مشکلاتی روبرو شدیم، خواستار تداوم حمایت ها از صنایع داخلی و رفع مشکلاتی نظیر کمبود برق و حذف تعرفه های گمرکی برای تامین مواد اولیه شد.

وی ادامه داد: در صورت حمایت دولت و تامین سرمایه در گردش بخش قابل توجهی از نیاز کشور به کاغذ چاپ و تحریر را در استان تامین خواهیم کرد.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

Langauge »